Παρασκευή 24 | 11 | 2017
MyLook.gr >> Έξυπνες Λύσεις >> Μπορούμε να απαλλαγούμε από τα ενοχλητικά «σωσίβια»;
Μπορούμε να απαλλαγούμε από τα ενοχλητικά «σωσίβια»;


sosivia.jpgΤα ενοχλητικά «σωσίβια» γύρω από τη μέση αποτελούν πρόβλημα για πολλούς άντρες αλλά και γυναίκες. Χαλάνε τη γραμμή της μέσης και δημιουργούν ένα αντιαισθητικό αποτέλεσμα. Πολλά έχουν γραφτεί για εύκολους τρόπους για να απαλλαγούμε από αυτά αλλά η αλήθεια είναι διαφορετική.

Δεν υπάρχουν ούτε θαυματουργές ασκήσεις, ούτε ειδικές δίαιτες ή χάπια για να λύσουμε το πρόβλημα αυτό. Αντίθετα, χρειάζεται ένας συνδυασμός ενεργειών για να τα αντιμετωπίσουμε:

Αεροβική άσκηση: Πρέπει να βρούμε τρόπους να κάψουμε τις θερμίδες που λαμβάνουμε. Αυτό πρακτικά σημαίνει γυμναστήριο (κοιλιακοί και αερόβια άσκηση) ή αθλητισμός (κυρίως μπάσκετ και βόλεϊ), περπάτημα τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα ή ακόμα και η χρήση της σκάλας αντί για το ασανσέρ. 


Μείωση θερμίδων: Είναι σημαντικό να ελέγξουμε την ποσότητα των θερμίδων που λαμβάνουμε καθημερινά, με σωστή και ισορροπημένη διατροφή, μειώνοντας το λίπη και τη ζάχαρη.


Μειώστε το αλκοόλ: Παρά το ότι δεν έχει διαπιστωθεί ακριβώς η ποσότητα θερμίδων που περιέχονται στο αλκοόλ, είναι σίγουρο ότι το ποτό επιβαρύνει το σώμα μας με πολλές θερμίδες. Και ειδικά στους άντρες που το περιττό λίπος συνήθως αποθηκεύεται γύρω από την κοιλιά, το ποτό αποτελεί μια από τις κύριες αιτίες δημιουργίας των ενοχλητικών «σωσίβιων».


Βελτιώστε το σχήμα του σώματος: Το τοπικό λίπος γύρω από την κοιλιά είναι λιγότερο ορατό σε σώματα που έχουν φαρδιά πλάτη σε σχέση με τη μέση. Οπότε μια καλή λύση για να καλύψετε το πρόβλημα είναι να γυμνάσετε το επάνω μέρος του θώρακα με σκοπό να φαρδύνουν οι ώμοι σας και το πρόβλημα να μην είναι τόσο ορατό.


Μειώστε το αλάτι: Το αλάτι δεν ευθύνεται μόνο για καρδιαγγειακά προβλήματα. Προκαλεί και συγκράτηση υγρών γεγονός που επιβαρύνει τις ήδη προβληματικές περιοχές όπως το τοπικό λίπος γύρω από την κοιλιά.


Εξετάστε την περίπτωση λιποαναρρόφησης: Η λιποαναρρόφηση αποτελεί μια καλή λύση για να απαλλαγείτε χωρίς πολύ κόπο από το τοπικό πάχος γύρω από την κοιλιά. Αν αυτή συνδυαστεί με σωστή διατροφή μετά την επέμβαση και με σωματική άσκηση, μπορείτε να επιτύχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα. (Διαβάστε επίσης για το ρόλο της λιποαναρρόφησης)

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να θυμόμαστε ότι δε γίνονται «θαύματα» και η απαλλαγή από το τοπικό λίπος γύρω από την κοιλιά είναι δύσκολη, ανεξάρτητα από τους τρόπους αντιμετώπισης που θα επιλέξουμε να ακολουθήσουμε. Το τοπικό πάχος συχνά οφείλεται και σε κληρονομικούς λόγους. Γι’ αυτό χρειάζεται να έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες σχετικά με το αποτέλεσμα που θα επιτύχουμε και κυρίως υπομονή.

Εκτύπωση Αποστολή Σελίδας