Κυριακή 23 | 04 | 2017
MyLook.gr >> Έξυπνες Λύσεις >> 10 βήματα για υπέροχο σώμα με το μπικίνι
10 βήματα για υπέροχο σώμα με το μπικίνι
2/6/2015


bikini2.jpg
Ακόμα και εμείς που φροντίζουμε το σώμα μας και γυμναζόμαστε τακτικά, πάντα υπάρχει ένα σημείο του σώματος μας, που δεν μας αρέσει. Διαβάστε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε ένα καλύτερο σώμα για να δείχνετε υπέροχες με το μπικίνι σας το καλοκαίρι!


Άσκηση πριν από το πρωινό

morning_excercise.jpg
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Γλασκόβης έδειξαν ότι όσοι διένυαν με τα πόδια μια απόσταση διάρκειας μιας ώρας, πριν από το πρωινό τους γεύμα, έκαιγαν περισσότερο λίπος κατά τη διάρκεια της διαδρομής, αλλά και μετά την προπόνηση τους, σε σύγκριση με εκείνους που αθλούνταν αργότερα μέσα στην ημέρα. Έτσι, παρόλο που μπορεί να μην σας αρέσει να ξυπνάτε πολύ πρωί, βάζοντας το ξυπνητήρι σας μια ώρα νωρίτερα αξίζει τον κόπο, γιατί θα αποκτήσετε το καλύτερο δυνατό σώμα.


Σηκώστε βάρη

lifting_weights.jpg
Κυρίες μου, μην παραλείψετε αυτό το σημείο μόνο και μόνο επειδή περιλαμβάνει την προπόνηση με βάρη. Ιδανικά, για να χάσουν βάρος τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες, πρέπει να ακολουθούν άθληση που να περιλαμβάνει καρδιαγγειακή άσκηση και ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης. Η άσκηση με αντιστάσεις βάρους είναι πολύ σημαντική για την μυϊκή τόνωση και την απώλεια του βάρους. Και αυτό, γιατί όσο περισσότερους μυς έχει το σώμα, τόσο περισσότερες θερμίδες καίει το σώμα σας – είτε αθλείστε, είτε όχι. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ενέργεια που δαπανάται από την μυϊκή μάζα είναι μεγαλύτερη από οποιοδήποτε άλλο ιστό του σώματος, και έτσι αν τονωθείτε μυϊκά, θα αυξήσετε την καύση θερμίδων του σώματος σας, 24 ώρες την ημέρα. 

Σηκωθείτε από το γραφείο όσο πιο συχνά μπορείτε

walking_at_office.jpg
Το Περιοδικό Diabetologica δημοσίευσε πρόσφατα ευρήματα που δείχνουν ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με καθιστική εργασία διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αυξήσουν το βάρος τους. Επιπλέον,  οι εργαζόμενοι καθιστικών εργασιών,  διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο ανάπτυξης σοβαρών ασθενειών, όπως ο διαβήτης ή οι καρδιακές παθήσεις, ακόμη και αν ασκούνται τακτικά.
Προσπαθήστε λοιπόν, αν εργάζεστε σε γραφείο, να κινήστε όσο το δυνατόν περισσότερο για να μειώσετε τις πιθανότητές σας για την αύξηση του βάρους ή την εμφάνιση ασθενειών. Προσπαθήστε να σηκώνεστε από την καρέκλα σας όσο το δυνατόν περισσότερο, όπως για παράδειγμα για να μιλήσετε με τον συνάδελφό σας, αντί να στείλετε ένα μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Κορίτσια, κάντε γιόγκα

yoga.jpg
Μέσα από μια διετή μελέτη που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Otago, διαπίστωθηκε ότι οι γυναίκες που συμμετείχαν σε μαθήματα γιόγκα και διαλογισμού, έχασαν περισσότερο βάρος από ό, τι εκείνες που επικεντρώθηκαν μόνο στην άσκηση και τη διατροφή. Μετά από δύο χρόνια, οι γυναίκες που ασκούνταν με γιόγκα και έκαναν μαθήματα διαλογισμού,  έχασαν 2,5 kg περισσότερο, συγκριτικά με την άλλη ομάδα.

Παρακολουθήστε μια ταινία τρόμου

movieb.jpgΚάποιες ημέρες χρειάζεται να κάνετε ένα διάλειμμα και να παραλείψετε το γυμναστήριο. Την επόμενη φορά που θα νιώσετε πως θέλετε να ξεκουραστείτε, δείτε μια ταινία τρόμου. Μέσα από έρευνα που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Westminster, διαπιστώθηκε ότι βλέποντας μια ταινία τρόμου επηρεάζεται τον καρδιακό ρυθμό και την πρόσληψη οξυγόνου, το οποίο με τη σειρά του σας βοηθά να κάψετε περίπου 184 θερμίδες.

Μετατρέψτε την τραπεζαρία σας σε ένα πολυτελές εστιατόριο

dinner.jpg
Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Psychological, χαμηλώνοντας τα φώτα και τη μουσική σε ένα εστιατόριο γρήγορου φαγητού (fast food), οι πελάτες έφαγαν λιγότερο και παράλληλα ανέφεραν πως ένιωθαν πιο ευτυχισμένοι και πιο ικανοποιημένοι σε σύγκριση με εκείνους τους πελάτες που έτρωγαν στο εστιατόριο με δυνατότερο φως και πιο δυνατή μουσική.

Έτσι, αν νομίζετε ότι τρώτε πάρα πολύ και παράλληλα θέλετε να αισθάνεστε περισσότερο ικανοποιημένοι μετά το φαγητό, επενδύστε σε μια λάμπα με πιο χαμηλό φωτισμό ή ένα διακόπτη dimmer στην τραπεζαρία σας και παράλληλα επιλέξτε απαλή μουσική όταν τρώτε.

Πάρτε το λινέλαιο για καλύτερη επιδερμίδα

flaxseed_oil.jpg
Αν θέλετε να αποκτήσετε ένα τέλειο σώμα,  θα πρέπει να έχετε και ένα υγιές, απαλό και λαμπερό δέρμα, για να ταιριάζει με καλλίγραμμο σώμα σας. Για να αποκτήστε ένα όμορφο δέρμα επιλέξτε το λινέλαιο. Σύμφωνα με την Βρετανική Εφημερίδα Διατροφής το λινέλαιο είναι πολύ σημαντικό για το δέρμα σας, διότι περιέχει ωμέγα-3 και ωμέγα -6 λιπαρά οξέα,  τα οποία βοηθούν στην εξάλειψη ερυθρότητας από το δέρμα σας. Έχει επίσης βρεθεί, ότι τα συγκεκριμένα λιπαρά οξέα μειώνουν την τραχύτητα της επιδερμίδας, αφήνοντας το δέρμα σας λείο, απαλό και μεταξένιο.

Ασκήσεις με ελεύθερα βάρη

free_weights.jpg
Παρά το γεγονός ότι η χρήση μηχανημάτων αντίστασης με βάρη στο γυμναστήριο μπορεί να είναι ευεργετική  για την τόνωση ορισμένων μυών, το Αμερικάνικο Συμβούλιο συνιστά ότι τα ελεύθερα βάρη σας επιτρέπουν να στοχεύσετε σε περισσότερες μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα. Επίσης οι ασκήσεις με ελεύθερα βάρη σας επιτρέπουν τη βελτίωση του συντονισμού και του ελέγχου των μυών σας. Να θυμάστε, ωστόσο, ότι τα ελεύθερα βάρη είναι πιο επικίνδυνα για τραυματισμούς, συγκριτικά με τα μηχανήματα αντιστάσεων με βάρη, οπότε αν δεν έχετε εμπειρία στην γυμναστική μυϊκής ενδυνάμωσης ζητήστε  βοήθεια και συμβουλές από έναν επαγγελματία, πριν από την άσκηση.

Στην κατάψυξη

freeze.jpg
Ο λιγοστός ελεύθερος χρόνος μέσα στην καθημερινότητά μας είναι ένας από τους κυριότερους παράγοντες που μας εμποδίζουν από το να επιτύχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα για το σώμα μας. Εάν λοιπόν έχετε έλλειψη χρόνου, για να οργανώσετε τα υγιεινά σας γεύματα, μπορείτε να μαγειρέψετε κάποια γεύματα ή σνακ σε μεγαλύτερη ποσότητα και να τα έχετε έτοιμα στο ψυγείο σας. Για παράδειγμα, την Κυριακή μπορείτε να αφιερώσετε λίγο περισσότερο χρόνο για να μαγειρέψετε κάποια από τα γεύματα σας ή να προετοιμάσετε κάποια υγιεινά σνάκ. Μπορείτε να καταψύξετε τα γεύματα ή τα σνακ σας, σε 6 με 7 μερίδες (μία για κάθε μέρα), έτσι ώστε να τα έχετε έτοιμα όταν τα χρειάζεστε. Προγραμματίζοντας τα γεύματα σας, σημαίνει ότι θα αποφεύγετε τα ανθυγιεινά σνακ και τις γρήγορες και ανθυγιεινές επιλογές γευμάτων. Επίσης θα ξοδεύετε λιγότερο χρόνο στο μαγείρεμα, δίνοντάς σας περισσότερο χρόνο για να γυμναστείτε.

Νιώστε υπερήφανες και μη χάνετε το κίνητρο σας

proud.jpg
Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους που οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τα σχέδια τους  για έναν υγιεινό τρόπο  ζωής είναι επειδή χάνουν το κίνητρο και αρχίζουν να έχουν αμφιβολίες για την επιτυχία τους και την ικανότητά τους να τα καταφέρουν. Για να παραμείνετε πιστοί στις δεσμεύσεις σας, κρατείστε ένα ημερολόγιο με την πρόοδο σας και τις μετρήσεις του σώματος σας, έτσι ‘ώστε αντιλαμβάνεστε την προσπάθεια και την εξέλιξη σας. 
Επίσης, ανάλογα με το είδος της άσκησης που έχετε επιλέξει, θα πρέπει να θέτετε ρεαλιστικούς και επιτεύξιμους στόχους. Όταν επιτυγχάνετε έναν στόχο, επιβραβεύστε τον εαυτό σας με ένα μικρό δώρο που θέλετε, όπως μια νέα φόρμα που σας αρέσει για το γυμναστήριο, ένα DVD ή ένα βιβλίο που θέλατε να αγοράσετε.

Πηγή: village.co.uk

Εκτύπωση Αποστολή Σελίδας